1. Základné ustanovenia
- 1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky spoločnosti grandaliro s. r. o., so sídlom na Mlynské Nivy 16, 821 09 Bratislava – mestská časť Ružinov, Slovenská republika, IČO: 46 335 064, IČ DPH: SK2023345181, DIČ: 2023345181, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č. 145839/B (ďalej ako „Poskytovateľ”) upravujú vzájomné práva a povinnosti Zmluvných strán, ktoré vzniknú v súvislosti alebo na základe online objednávky fyzickej osoby, ktorá má záujem o Službu poskytovanú Poskytovateľom (ďalej ako „Zákazník“), a to prostredníctvom Webovej stránky Poskytovateľa: https:/nevaham.sk/ (ďalej ako „Zmluva”) (ďalej ako „Obchodné podmienky”).
- 1.2. Tieto Obchodné podmienky sa riadia najmä príslušnými ustanoveniami:
- 1.2.1. Občianskeho zákonníka;
- 1.2.2. Zákona o ochrane spotrebiteľa;
- 1.2.3. Zákona o obchodoch na diaľku; a
- 1.2.4. inými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
- 1.3. Webová stránka Poskytovateľa https:/nevaham.sk/ je online komunikačná platforma v oblasti poskytovania odborného poradenstva pre záujemcov, ktorých zaujíma problematika nadváhy (nadhmotnosti) a/alebo obezity a ktorá umožňuje vzájomnú elektronickú komunikáciu Zákazníka s odborným poradcom v špecifickej oblasti, akými sú napr. zdravá výživa, fyzioterapia, psychológia a pod. Poskytovateľ týmto výslovne upozorňuje Zákazníka, že nie je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti v zmysle ust. § 4 zákona č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a že pre Zákazníka iba vytvára príležitosť (t.j. sprostredkuje) poskytnutia odborného poradenstva, na základe výberu/preferencií Zákazníka, v online priestore. Webová stránka Poskytovateľa zároveň slúži aj ako informačná platforma na liečbu obezity.
- 1.4. Na základe Zmluvy sa Poskytovateľ zaväzuje poskytnúť Zákazníkom riadne a včas službu, ktorou sa rozumie:
- 1.4.1. sprostredkovanie Konzultácie s odborne spôsobilou osobou, s tzv. Konzultačným partnera Poskytovateľa, spôsobom a za podmienok podľa týchto Obchodných podmienok, vrátane
- 1.4.2. informovania Zákazníka o Výsledku Konzultácie zo strany Konzultačného partnera Poskytovateľa a o odborných Odporúčaniach zo strany Konzultačného partnera Poskytovateľa (ďalej spoločne len ako „Služba”).
- 1.5. Zmluvné strany sa zaväzujú poskytnúť si vzájomne všetku súčinnosť potrebnú k riadnemu a včasnému plneniu záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy, vrátane týchto Obchodných podmienok.
- 1.6. Poskytovateľ poskytuje Službu v rámci Slovenskej republiky.
- 1.7. Zákazník objednaním Služby prostredníctvom Rezervačného systému potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami v znení platnom a účinnom v momente odoslania Objednávky Zákazníkom Poskytovateľovi prostredníctvom Rezervačného systému.
- 1.8. Tieto Obchodné podmienky sú pre Zmluvné strany záväzné momentom akceptácie Objednávky Zákazníka Poskytovateľom formou potvrdzujúceho emailu zaslaného prevádzkovateľom Rezervačného systému.
- 1.9. Zákazník si je vedomý, že mu objednaním Služby nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg, ochranných známok či patentov Poskytovateľa alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak. Všetky fotografie, obrazové snímky, obrazovo-zvukové záznamy zobrazené na Webovej stránke sú iba ilustračné a nie sú predlohou ani vzorkou stanovujúcou kvalitu, či spôsob poskytnutia Služby.
- 1.10. Kontaktné údaje Poskytovateľa sú nasledovné:
- 1.10.1. e-mailová adresa: info@nevaham.sk;
- 1.10.2. webová stránka: www.nevam.sk.
1.11. Definície pojmov použitých v týchto Obchodných podmienkach a ustanovenia upravujúce výklad týchto Obchodných podmienok sú uvedené v článku 2 týchto Obchodných podmienok.
2. Definície a výklad Obchodných podmienok
- 2.1. Pojmy písané s veľkým začiatočným písmenom majú v týchto Obchodných podmienkach nasledovný význam:
Cena znamená peňažnú sumu za Službu uvedenú pri konkrétnom Konzultačnom partnerovi a ktorú Zákazník uhrádza v procese rezervácie Služby a má význam uvedený v článku 5 týchto Obchodných podmienok.
Cenník znamená platný prehľad Cien za Službu pri jednotlivých Konzultačných partneroch, ktorý je zverejnený v elektronickej podobe na Webovej stránke Poskytovateľa.
Konzultácia znamená poskytnutie odborného poradenstva zo strany Konzultačného partnera Poskytovateľa. Konzultácia prebieha výlučne online (t. j. elektronickými prostriedkami), spôsobom bližšie špecifikovaným v Obchodných podmienkach alebo v potvrdzovacej emailovej správe zaslanej Zákazníkovi po objednaní Konzultácie. Konzultácia trvá v rozsahu od 30 do 60 minút v závislosti od konkrétne objednanej Konzultácie, pričom časový rozsah je uvedený pri jednotlivej Konzultácii/Konzultačnom partnerovi na Webovej stránke Poskytovateľa.. Zodpovednosť za obsah Konzultácie a informácie podané Zákazníkovi počas Konzultácie nesie výlučne Konzultačný partner Poskytovateľa nezávisle od Poskytovateľa.
Konzultačný partner znamená odborne spôsobilú osobu v oblasti poradenstva pri riešení problematiky nadváhy (nadhmotnosti) a obezity, uvedenú v zozname Konzultačných partnerov Poskytovateľa na Webovej stránke Poskytovateľa, ktorý je v zmluvnom vzťahu s Poskytovateľom, a prostredníctvom ktorého poskytuje Poskytovateľ Službu Zákazníkovi, ktorý prejavil záujem a objednal si Službu na Webovej stránke Poskytovateľa.
Občiansky zákonník znamená zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Obchodné podmienky znamenajú tieto všeobecné obchodné podmienky Poskytovateľa, ktorými sa riadi poskytovanie Služby dostupnej na Webovej stránke (t.j. sprostredkovanie Konzultácie, poskytnutie Výsledku z Konzultácie a Odporúčaní pre Zákazníka). Objednávka predstavuje elektronický návrh na uzatvorenie Zmluvy na poskytnutie Služby uskutočnený Zákazníkom voči Poskytovateľovi v zmysle ustanovenia § 43a Občianskeho zákonníka vyplnením elektronického objednávkového formulára vrátane zaplatenia Ceny Služby Zákazníkom prostredníctvom Rezervačného systému. Odporúčania znamenajú odborné rady a/alebo akékoľvek odporúčania zo strany Konzultačného partnera po vykonaní Konzultácie so Zákazníkom, poskytnuté Zákazníkovi formou elektronických prostriedkov (emailovou správou). Poskytovateľ sprístupní Odporúčania Zákazníkovi elektronicky v zaheslovanom súbore vo formáte .pdf v slovenskom jazyku zaslanom ako príloha emailovej správy na emailovú adresu Zákazníka uvedenú v Objednávke. Odporúčanie má len informatívny a nie záväzný charakter. Zodpovednosť za obsah Odporúčania nesie Konzultačný partner Poskytovateľa.
Ochrana osobných údajov znamená ochrana osobných údajov poskytovaná v súlade s Nariadením EP a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Platobná brána znamená platobný prostriedok spoločnosti Creative Web, s.r.o. , ktorá je prevádzkovateľom Rezervačného systému a je súčasťou Rezervačného systému a slúžii na úhradu Ceny za Službu Poskytovateľovi.
Služba má význam uvedený v odseku 1.4 týchto Obchodných podmienok.
Rezervačný systém znamená elektronický systém na vytvorenie a zaslanie Objednávky Zákazníkom na poskytnutie Služby konkrétnym Konzultačným partnerom a pre konkrétny deň a čas, ktorý prevádzkuje spoločnosť Creative Web, s.r.o. s označením Bookio. Všeobecné obchodné podmienky rezervačného systému Bookio. a podmienky spracúvania osobných údajov užívateľov- Zákazníkov sú dostupné na https://bookio-services-eu.s3.eu-central-1.amazonaws.com/vop/VOP_widget_sk.pdf.Poskytovateľ znamená spoločnosť grandaliro s. r. o., so sídlom na Mlynské Nivy 16, 821 09 Bratislava – mestská časť Ružinov, Slovenská republika, IČO: 46 335 064, IČ DPH: SK2023345181, DIČ: 2023345181, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č. 145839/B, webová stránka: https:/nevaham.sk, ktorý prostredníctvom svojej webovej stránky sprostredkúva odborné poradenstvo pre Zákazníkov zo strany Konzultačného partnera.
Reklamačný poriadok má význam uvedený v článku 7 týchto Obchodných podmienok.
Výsledok znamená písomný výstup z Konzultácie vypracovaný Konzultačných partnerom, ktorý realizoval na základe Objednávky Zákazníka Konzultáciu a predstavuje správu z Konzultácie pre účely Zákazníka.
Webová stránka znamená webovú stránku Poskytovateľa umiestnenú na internetovej adrese: www.nevaham.sk.
Zákazník znamená fyzickú osobu, ktorá uzatvorila Zmluvu s Poskytovateľom tým, že si sama zakúpila Službu zaslaním Objednávky a zaplatením Ceny Služby a ktorá sa po zarezervovaní termínu v Rezervačnom systéme osobne zúčastnila Konzultácie. Zákazník je samoplatca Služby. Zákazník pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (spotrebiteľ).
Zákon o ADR znamená zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Zákon o obchodoch na diaľku znamená zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Zákon o ochrane spotrebiteľa znamená zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
Zmluva znamená dohodu o poskytnutí Služby, t. j. dohodu o sprostredkovaní poskytnutia odborného poradenstva v oblasti riešenia problematiky nadváhy (nadhmotnosti) a obezitou, uzatvorenú medzi Zákazníkom a Poskytovateľom prostredníctvom Webovej stránky prostriedkami predaja na diaľku alebo na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Poskytovateľa (t. j. s využitím prostriedkov elektronickej komunikácie).
Zmluvné strany znamená Poskytovateľ a Zákazník spoločne a každý jednotlivo ako Zmluvná strana.
- 2.2.1. Odkazy na články a odseky sa vykladajú ako odkazy na príslušné články a odseky týchto Obchodných podmienok.
- 2.2.2. Odkazy na právny predpis alebo príslušný právny predpis sa vykladajú ako odkazy na zákony, nariadenia vlády, vyhlášky ministerstiev alebo iné všeobecne záväzné normatívne právne akty.
- 2.2.3. Odkazy na dni sú odkazy na kalendárne dni, ak nie je v Obchodných podmienkach uvedené inak.
- 2.2.4. Pojmy najmä alebo vrátane v týchto Obchodných podmienkach znamenajú „najmä, nie však výhradne“ (bez ohľadu na to, či je táto formulácia výslovne uvedená alebo nie) a nie je možné ich vykladať tak, že obmedzujú možnosti výlučne na položky, ktoré sú vo výpočte uvedené.
- 2.2.5. Pojmy definované v týchto Obchodných podmienkach v množnom čísle majú rovnaký význam aj v čísle jednotnom a naopak.
- 2.2.6. Nadpisy sú v týchto Obchodných podmienkach použité len pre prehľadnosť a lepšiu orientáciu a nemajú vplyv na výklad týchto Obchodných podmienok.
2.2. Výklad týchto Obchodných podmienok sa riadi nasledovnými pravidlami:
3. Služba
- 3.1. Zákazník si prostredníctvom Webovej stránky Poskytovateľa má možnosť objednať u Poskytovateľa Službu, ktorá predstavuje Konzultáciu s odborne spôsobilou osobou zo zoznamu Konzultačných partnerov Poskytovateľa v oblasti poradenstva pri riešení nadváhy (nadhmotnosti) a obezity. Konzultácia slúži na odborné posúdenie a zhodnotenie konkrétnej situácie s nadváhou (nadhmotnosťou) príp. obezitou . Zákazník berie na vedomie, že Konzultácia v žiadnom prípade nenahrádza celkové lekárske vyšetrenie zdravotného stavu, príznakov zdravotného stavu a zdravotných problémov Zákazníka a rovnako neslúži na indikáciu liečby.
- 3.2. Zákazník má možnosť slobodne si vybrať Konzultačného partnera, s ktorým absolvuje Konzultáciu a prostredníctvom Rezervačného systému si objednať konkrétny termín Konzultácie s vybraným Konzultačným partnerom.
- 3.3. Na Webstránke Poskytovateľa si Zákazník zvolí Konzultáciu kliknutím na ikonu „objednať sa“ pod označením online-konzultácie s vybraným Konzultačným partnerom. Následne si Zákazník v Rezervačnom systéme vyberie konkrétny termín (deň, hodina, minúta) Konzultácie a vyplní online objednávkový formulár s osobnými údajmi minimálne v rozsahu požadovanom Rezervačným systémom a uhradí Cenu Služby.
- 3.4. Cena Konzultácie je dostupná na Webovej stránke Poskytovateľa pri každom Konzultačnom partnerovi osobitne a súčasne je uvedená v Rezervačnom systéme pred realizáciou platby Ceny Služby Zákazníkom prostredníctvom Rezervačného systému.
- 3.5. Po úspešnom zrealizovaní platby Ceny Služby a pripísaní peňazí na účet prevádzkovateľa Rezervačného systému obdrží Zákazník na ním zadanú emailovú adresu emailovú správu o potvrdení rezervácie Konzultácie s uvedením dňa, hodiny a minúty, a obdrží link na online stretnutie. Zákazník berie na vedomie, že Konzultácia prebieha výlučne elektronicky (t. j. online) a nikdy nie osobne. Podmienky a spôsob prihlásenia sa na Konzultáciu budú Zákazníkovi sprístupnené v potvrdzujúcej emailovej správe po zakúpení a zarezervovaní si termínu Konzultácie v Rezervačnom systéme.
- 3.6. Zákazník berie na vedomie, že potvrdená Objednávka je pre Zákazníka záväzná a Zákazník je povinný prihlásiť sa na online Konzultáciu v rezervovanom termíne s výnimkou ako je uvedené v odseku 3.8. Obchodných podmienok. Zákazník súčasne berie na vedomie, že pre Poskytovateľa je Objednávka záväzná až okamihom uzatvorenia Zmluvy, čím sa zaslanie potvrdzujúcej emailovej správy prostredníctvom Rezervačného systému, ktoré je podmienené úplným zaplatením Ceny Služby zo strany Zákazníka.
- 3.7. Súčasťou potvrdzujúcej emailovej správy je aj zaslanie dotazníka, ktorý je Zákazník povinný vyplniť a zaslať späť na adresu uvedenú v potvrdzujúcej emailovej správe najneskôr v lehote 24 hodín pred rezervovaným termínom Konzultácie. Dotazník je osobitne vypracovaný konkrétnym Konzultačným partnerom a slúži Konzultačnému partnerovi ako podklad pre prípravu a samotné poskytnutie Konzultácie Zákazníkovi. Zákazník je povinný uviesť informácie/údaje vyžadované v dotazníku správne, pravdivo a kompletne. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu ujmu spôsobenú Zákazníkovi na základe ním uvedených informácií/údajov v dotazníku.
- 3.8. Zákazník je oprávnený až do momentu rezervovaného termínu Konzultácie (i) zrušiť rezervovaný termín Konzultácie (ii) zmeniť rezervovaný termín a/alebo (iii) zmeniť osobu registrovanú na Konzultáciu. Postup pre zrušenie a pre zmenu rezervácie bude uvedený v potvrdzovacej emailovej správe zaslanej Zákazníkovi v súlade s odsekom 3.5 Obchodných podmienok. O zmenu rezervácie a zrušenie rezervácie môže Zákazník požiadať Poskytovateľa aj na e-mailovej adrese: info@nevaham.sk.
- 3.9. V prípade, ak Zákazník požiada Poskytovateľa o zmenu rezervovaného termínu Konzultácie. Poskytovateľ ponúkne Zákazníkovi náhradný termín. Zákazník berie na vedomie, že o určení náhradného termínu Konzultácie rozhoduje Poskytovateľ podľa kapacitných možností vybraného Konzultačného partnera.
- 3.10. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ sám ani prostredníctvom svojich pracovníkov neposkytuje Zákazníkovi žiadnu a akúkoľvek Konzultáciu, odborné posúdenie a zhodnotenie, ako aj obsah Výsledku Konzultácie a preto sám nezodpovedá za (i) obsah ani formu Konzultácie, (ii) informácie poskytnuté Zákazníkovi počas Konzultácie, (iii) prípadne za Odporúčania Zákazníkovi vzhľadom na závery Konzultácie. Zodpovednosť v tomto prípade nesie výlučne Konzultačný partner, ktorý poskytuje Konzultáciu Zákazníkovi.
- 3.11. Okrem prípadov osobitne uvedených v Obchodných podmienkach je Konzultačný partner Poskytovateľa oprávnený odmietnuť vykonať Konzultáciu ak (i) (i) sa Zákazník počas Konzultácie správa sa urážlivo alebo je zjavne pod vplyvom alkoholu, omamných a/alebo psychotropných látok, prípadne v stave, ktorý neumožňuje Konzultačnému partnerovi riadne viesť Konzultáciu, (ii) Zákazník porušil alebo nedodržal pokyny a podmienky vzťahujúce sa na Konzultáciu uvedené v Obchodných podmienkach alebo podmienky a pokyny oznámené Poskytovateľom alebo Konzultačným partnerom, (iii) nemožnosť vykonať Konzultáciu z dôvodu okolností majúcich charakter vis maior alebo iných objektívnych okolností nezávislých od vôle Poskytovateľa a Konzultačného partnera; Poskytovateľ v takomto prípade navrhne Zákazníkovi náhradný postup. V prípadoch podľa tohto odseku 3.11 Obchodných podmienok je Poskytovateľ súčasne oprávnený odstúpiť od Zmluvy so Zákazníkom. Poskytovateľ po odstúpení od Zmluvy vráti Zákazníkovi zaplatenú Cenu Služby spôsobom, ktorým bola uhradená najneskôr do 14 (slovom: štrnástich ) dní od odstúpenia od Zmluvy. Výsledok a Odporúčania
- 3.12. Súčasťou Služby, je poskytnutie Výsledku Konzultácie a Odporúčaní najneskôr v lehote určenej Konzultačným partnerom na základe posúdenia konkrétnej situácie Zákazníka. Konzultačný partner bude informovať Zákazníka o presnom čase dodania Výsledku a Odporúčaní na konci poskytnutej Konzultácie.
- 3.13. Výsledok Konzultácie a Odporúčania budú Zákazníkovi oznámené prostredníctvom emailovej správy zaslanej na emailovú adresu, ktorú Zákazník uviedol v Objednávke. Výsledok Konzultácie a Odporúčania sa oznamujú výlučne Zákazníkovi. Momentom doručenia emailovej správy s Výsledkom Konzultácie a Odporúčaní sa Výsledok Konzultácie a Odporúčania považujú za oznámené, a to aj v prípade ak sa o tom Zákazník nedozvedel, a Služba sa považuje zo strany Poskytovateľa za riadne a včas dodanú v súlade s Obchodnými podmienkami.
- 3.14. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ nezodpovedá za nefunkčnosť a nedostupnosť komunikačnej infraštruktúry, ani za činnosť operátorov komunikačných sietí, prostredníctvom ktorých Zákazník získava Výsledok Konzultácie a Odporúčaní alebo prostredníctvom ktorej sa zúčastňuje Konzultácie.
- 3.15. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ poskytuje Zákazníkovi len Výsledok Konzultácie a Odporúčania podľa typu ním zvoleného Konzultačného partnera. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ neposkytuje žiadnu informáciu o celkovom zdravotnom stave Zákazníka, ani nenahrádza lekárske vyšetrenie Zákazníka.
Konzultácia
4. Uzatvorenie Zmluvy
- 4.1. Zákazník si môže od Poskytovateľa objednať Službu prostredníctvom Webovej stránky tým, že označením a aktívnym zakliknutím „objednať sa“ vybraného Konzultačného partnera Poskytovateľa riadne vyplní objednávkový formulár v Rezervačnom systéme.
- 4.2. Zákazník je povinný v Objednávke správne a pravdivo uviesť všetky údaje požadované Poskytovateľom prostredníctvom Rezervačného systému, najmä: (i) meno, priezvisko, dátum narodenia, (ii) adresu a miesto trvalého bydliska (ulica, číslo, PSČ, obec, štát), (iii) emailovú adresu a telefónne číslo, (iv) dátum a čas (hodinu, minútu) termínu Konzultácie z dostupných a voľných termínov v Rezervačnom systéme. Zákazník berie na vedomie, že údaje uvedené v Objednávke sú Poskytovateľom považované za správne, úplné a pravdivé a vyplnenie všetkých povinných údajov je podmienkou na dokončenie Objednávky.
- 4.3. Zákazník berie na vedomie, že pre úspešné dokončenie Objednávky je povinný, pred odoslaním Objednávky, zakliknutím zaškrtávacieho poľa potvrdiť, že (i) sa oboznámil so všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzkovateľa Rezervačného systému, (ii) sa oboznámil s podmienkami a zásadami spracúvania osobných údajov Zákazníka v Rezervačnom systéme, (iv) sa oboznámil s celým obsahom Obchodných podmienok ako aj príp. pokynov Poskytovateľa uvedených pri zvolenom Konzultačnom partnerovi a výslovne súhlasí so všetkými ich ustanoveniami, (v) sa oboznámil s podmienkami a zásadami spracúvania osobných údajov Zákazníka zo strany Poskytovateľa. Zákazník môže súčasne pred odoslaním Objednávky udeliť súhlas so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely prevádzkovateľovi Rezervačného systému a samostatne rovnaký súhlas so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely udeliť Poskytovateľovi. Zákazník súhlasí s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie pri uzatváraní Zmluvy, pričom náklady vzniknuté Zákazníkovi pri použití prostriedkov diaľkovej komunikácie v súvislosti s uzatváraním Zmluvy alebo jej plnením (napr. náklady na internetové pripojenie, či náklady na telefónne hovory) hradí Zákazník sám. Náklady na telefónne hovory sa nelíšia od bežnej sadzby.
- 4.4. Vyplnená Objednávka prostredníctvom Rezervačného systému je záväzným návrhom Zákazníka na uzavretie Zmluvy v zmysle ustanovenia § 43a Občianskeho zákonníka.
- 4.5. Pred odoslaním Objednávky prostredníctvom Rezervačného systému má Zákazník možnosť skontrolovať a zmeniť údaje, ktoré do Objednávky vložil a voľby, ktoré v rámci vytvárania Objednávky urobil. Objednávku Zákazník odošle prostredníctvom Rezervačného systému, v rámci ktorého bude nasmerovaný na Platobnú bránu na úhradu Ceny Služby svojou platobnou kartou. Po úspešnom vykonaní platby Ceny Zákazník obdrží potvrdzujúcu emailovú správu z Rezervačného systému.
- 4.6. Zmluva medzi Zákazníkom a Poskytovateľom je uzatvorená okamihom akceptácie Objednávky Zákazníka Poskytovateľom formou potvrdzujúceho emailu zaslaného prevádzkovateľom Rezervačného systému , ktorému prechádza úplného a úspešného zrealizovania platby Ceny za vybrané Služby zo strany Zákazníka.
- 4.7. Ak nie je v Obchodných podmienkach ďalej stanovené inak, Zmluvu uzatvorenú písomne je možné meniť len písomnou dohodou Zmluvných strán. Písomnou formou sa rozumie i výmena emailových či iných elektronických správ.
- 4.8. V prípade, ak sa po uzatvorení Zmluvy zmenia okolnosti, ktoré predchádzali uzatvoreniu Zmluvy do takej miery, že sa plnenie stane pre Poskytovateľa obtiažnejšie, najmä v prípade zvýšených nákladov Poskytovateľa na plnenie, má Poskytovateľ právo domáhať sa voči Zákazníkovi obnovenia rokovania o Zmluve, pokiaľ (i) Poskytovateľ zmenu nemohol rozumne predpokladať ani vylúčiť a (ii) k zmene došlo až po uzatvorení Zmluvy alebo sa Poskytovateľovi stala známou až po uzatvorení Zmluvy. Poskytovateľ je v takom prípade oprávnený plnenie odložiť na primeranú dobu. Ak sa Zmluvné strany nedohodnú v primeranej dobe na zmene Zmluvy, ktorá obnoví rovnováhu práv a povinností Zmluvných strán, je ktorákoľvek zo Zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
5. Cena Služby
- 5.1. Ak nie je Zmluvnými stranami v Obchodných podmienkach alebo písomne dohodnuté inak, Cena Služby je uvedená v Cenníku Poskytovateľa platnému k okamihu odoslania Objednávky Poskytovateľovi prostredníctvom Rezervačného systému.
- 5.2. Cena Služby je uvedená osobitne pri každom Konzultačnom partnerovi v mene EURO ako konečná Cena Služby vrátane dane z pridanej hodnoty (ak sa aplikuje). Zákazník berie na vedomie, že Cena Služby objednanej online cez Webovú stránku Poskytovateľa prostredníctvom Rezervačného systému (aj vzhľadom k tomu, že sa nejedná o poskytnutie zdravotnej starostlivosti) nie je hradená z verejného zdravotného poistenia a Zákazník je povinný uhradiť Cenu Služby v plnom rozsahu samostatne.
- 5.3. Poskytovateľ má právo kedykoľvek aktualizovať Cenník Služby a meniť rozsah Služby. Aktualizáciou Cien v Cenníku zaniká platnosť predchádzajúcich Cien. Pre Zákazníka je záväzná Cena v čase odoslania Objednávky Poskytovateľovi.
- 5.4. Náklady spojené s pripojením sa na Konzultáciu (internetové pripojenie, energie a pod.) zo strany Zákazníka znáša výhradne Zákazník.
- 5.5. Ak sa Zmluvné strany dohodnú, že súčasťou Služby budú činnosti Poskytovateľa neuvedené v Cenníku, určí sa ich Cena samostatnou písomnou dohodou Zmluvných strán.
6. Platobné podmienky
- 6.1. Zákazník je povinný zaplatiť Poskytovateľovi Cenu za Službu vopred (t. j. pred jej reálnym poskytnutím), a to bezhotovostnou platbou prostredníctvom Platobnej brány a podľa inštrukcií v Rezervačnom systéme.
- 6.2. Cena Služby sa považuje za uhradenú momentom pripísania peňažných prostriedkov zodpovedajúcich príslušnej sume Ceny Služby na bankový účet prevádzkovateľa Rezervačného systému. Faktúra potvrdzujúca úhradu Ceny a obsahujúca základné údaje Zmluvy bude Zákazníkovi doručená elektronicky na ním uvedenú emailovú adresu Ak Zákazník požaduje potvrdenie o úhrade v tlačenej forme, môže oň Poskytovateľa požiadať na e-mailovej adrese: info@nevaham.sk. V prípade, ak Zákazník neuhradí Cenu za vybranú Službu v celom rozsahu bezprostredne po zaslaní Objednávky a presmerovaní na Platobnú bránu, Objednávka sa automaticky stornuje a považuje sa za neprijatú Poskytovateľom.
- 6.3. V prípade oprávnenej reklamácie uznanej Poskytovateľom v súlade s článkom 7 Obchodných podmienok, na základe ktorej vznikne Zákazníkovi právo na vrátenie Ceny Služby, alebo v prípade keď Zákazníkovi vznikne podľa Obchodných podmienok nárok na vrátenie Ceny Služby, bude Cena Služby Zákazníkovi vrátená automaticky najneskôr do 14 (slovom: siedmich) dní od potvrdenia oprávnenosti reklamácie Poskytovateľom, alebo od okamihu vzniku nároku na vrátenie Ceny Služby podľa Obchodných podmienok (v závislosti od príslušnej banky Zákazníka), a to na bankový účet (resp. platobnú kartu), ktorá bola použitá na úhradu Ceny Služby Zákazníkom.
- 6.4. Ak sa Zákazník dostane do omeškania so splnením akéhokoľvek svojho peňažného dlhu voči Poskytovateľovi, nie je Poskytovateľ povinný poskytnúť Zákazníkovi Službu, a to až do riadneho uhradenia peňažného dlhu Zákazníka.
- 6.5. Zmluvné strany nie sú oprávnené jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku proti pohľadávke druhej Zmluvnej strany vyplývajúcej zo Zmluvy, z jej porušenia, alebo z poskytnutia Služby na základe neplatnej alebo zrušenej Zmluvy.
7. Práva z vád poskytovaných Služieb (Reklamácia)
- 7.1. Práva a povinnosti Zmluvných strán týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä ustanoveniami Občianskeho zákonníka, ako aj ustanoveniami Zákona o ochrane spotrebiteľa. Poskytovateľ súčasne prijal tento Reklamačný poriadok.
- 7.2. Poskytovateľ zodpovedá Zákazníkovi za to, že Poskytovateľom poskytovaná Služba bude spĺňať požiadavky na kvalitu ponúkanej Služby zodpovedajúcu povahe poskytovanej Služby.
- 7.3. Zákazník je oprávnený Poskytovateľovi reklamovať vady a nedostatky (reklamácia) najmä:
- 7.3.1. kvality poskytnutej Služby (najmä nesprávna organizácia termínu Konzultácie alebo neuskutočnenie Konzultácie z dôvodov na strane Poskytovateľa, riadne, včasné a správne doručenie Výsledku Konzultácie a Odporúčania a podobne);
- 7.3.2. Ceny poskytovanej Služby, ak sa Zákazník dôvodne domnieva, že Cena poskytovanej Služby nezodpovedá Cenníku určenému Poskytovateľom;
- 7.3.3. neposkytnutia Služby riadne a včas z dôvodov na strane Poskytovateľa.
- 7.4. Zákazník berie na vedomie, že okrem prípadov osobitne upravených v Obchodných podmienkach nie je oprávnený domáhať sa nárokov z vád poskytovanej Služby v prípade, ak (i) Služba nebola poskytnutá vôbec alebo nebola poskytnutá riadne, včas a v požadovanej kvalite z dôvodov, za ktoré Poskytovateľ nezodpovedá, t. j. z dôvodu objektívnej prekážky pri poskytovaní Služby, (ii) neposkytnutie Služby alebo neposkytnutie Služby riadne, včas a v požadovanej kvalite bolo spôsobené z dôvodov na strane Zákazníka alebo tretej osoby, (iii) Zákazník nedodržal a/alebo porušil Obchodné podmienky a pokyny Poskytovateľa alebo Konzultačného partnera, (iv) Zákazník poskytol v rámci rezervácie a Objednávky neúplné, alebo zavádzajúce informácie, (v) nastala okolnosť vylučujúca zodpovednosť Poskytovateľa a/alebo bolo vydané rozhodnutie štátneho orgánu alebo príslušného orgánu verejnej moci, pre ktoré nie je možné Služby poskytnúť vôbec alebo riadne, včas a v požadovanej kvalite.
- 7.5. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ súčasne nezodpovedá za (i) formu a obsah Konzultácie a informácie poskytnuté v rámci Konzultácie a zodpovednosť v tomto prípade nesie výlučne Konzultačný partner, (ii) technické problémy a nedostatky súvisiace s Konzultáciou spôsobené objektívnymi okolnosťami alebo Zákazníkom prípadne treťou osobou (nedostatočné alebo nefunkčné internetové alebo mobilné pripojenie, výpadky internetového alebo mobilného pripojenia, nedostatočné alebo nefunkčné technické vybavenie Zákazníka, predčasné ukončenie Konzultácie z dôvodov na strane Zákazníka, technická neznalosť Zákazníka a podobne).
- 7.6. Zákazník je povinný reklamovať vady a nedostatky v zmysle odseku 7.3 Obchodných podmienok bez zbytočného odkladu po tom, ako ich mohol zistiť pri náležitej pozornosti, najneskôr však do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa poskytnutia Služby, inak právo Zákazníka na oznámenie vád a nedostatkov zaniká. Poskytovateľ je povinný vydať Zákazníkovi potvrdenie o uplatnení reklamácie, ktoré zašle Zákazníkovi na jeho e-mailovú adresu ihneď po uplatnení reklamácie.
- 7.7. Zákazník môže oznámiť vady uvedené v odseku 7.3 Obchodných podmienok (i) písomne na adresu sídla Poskytovateľa, alebo (ii) e-mailom na e-mailovú adresu: info@nevaham.sk. V oznámení vád Zákazník:
- 7.7.1. uvedie svoje kontaktné údaje;
- 7.7.2. podrobne popíše vadu a nedostatok poskytovanej Služby;
- 7.7.3. pripojí prípadné dôkazy odôvodňujúce jeho nárok.
- 7.8. Poskytovateľ alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť Zákazníka o jeho právach pri uplatnení reklamácie v rozsahu podľa Občianskeho zákonníka a na základe rozhodnutia Zákazníka, ktoré z týchto práv uplatňuje, Poskytovateľ určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 (slovom: troch) pracovných dní od prijatia rozhodnutia Zákazníka a v odôvodnených prípadoch vzhľadom na rozsah a závažnosť najneskôr do 30 (slovom: tridsiatich) dní od prijatia rozhodnutia Zákazníka. V prípade, ak
- 7.8.1. ide o odstrániteľnú vadu Služby, má Zákazník právo požadovať od Poskytovateľa bezplatné, včasné a riadne odstránenie vady alebo primeranú zľavu z Ceny Služby;
- 7.8.2. ide o neodstrániteľnú vadu Služby (najmä neposkytnutie Služby z dôvodov na strane Poskytovateľa), má Zákazník právo požadovať bezplatné opakované vykonanie Služby alebo odstúpenie od Zmluvy a vrátenie zaplatenej Ceny Služby;
- 7.8.3. ide o opakovanú odstrániteľnú vadu alebo väčší počet vád, má Zákazník právo požadovať od Poskytovateľa primeranú zľavu z Ceny Služby alebo odstúpenie od Zmluvy.
- 7.9. Poskytovateľ je povinný o vybavení reklamácie vydať Zákazníkovi písomný doklad najneskôr do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- 7.10. Zákazník nemá práva z vadného plnenia ohľadom vady či poškodenia, ktoré vznikli až po poskytnutí Služby inak ako v dôsledku porušenia povinnosti Poskytovateľa (prípadne Konzultačného partnera). O vybavení nároku Zákazníka informuje Poskytovateľ Zákazníka spôsobom, akým bola reklamácia uplatnená Zákazníkom, t. j. písomne, alebo zaslaním e-mailovej správy na emailovú adresu Zákazníka. Poskytovateľ je povinný zaslať Zákazníkovi písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr v lehote na vybavenie reklamácie Zákazníka.
8. Odstúpenie od Zmluvy
- 8.1. Zákazník má právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach, alebo v platných právnych predpisoch ďalej uvedeným spôsobom najmä v prípadoch:
- 8.1.1. podľa odseku 4.8 Obchodných podmienok (zmena okolností ktoré predchádzali uzatvoreniu Zmluvy);
- 8.1.2. podľa odsekov 7.8.2 a 7.8. 3 Obchodných podmienok (neodstrániteľná vada, opakovaná odstrániteľná vada Služby, alebo väčší počet vád Služby v rámci reklamácie Zákazníka);
- 8.1.3. špecifikovaných v Občianskom zákonníku (napr. § 575 – nemožnosť plnenia, § 517 – omeškanie dlžníka a i.);
- 8.1.4. špecifikovaných v ostatných právnych predpisoch (napr. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa ).
- 8.2. Zákazník má právo odstúpiť od Zmluvy aj bez udania dôvodu spôsobom a v lehote podľa § 7 a nasl. Zákona o obchodoch na diaľku.
- 8.3. Odstúpenie od Zmluvy zašle Zákazník Poskytovateľovi vo forme e-mailovej správy na e-mailovú adresu: info@nevaham.sk. Poskytovateľ potvrdí Zákazníkovi bezodkladne prijatie odstúpenia. V odstúpení od Zmluvy Zákazník uvedie:
- 8.3.1. identifikačné údaje Zákazníka (najmä meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu);
- 8.3.2. číslo Zmluvy alebo Objednávky;
- 8.3.3. dôvody odstúpenia od Zmluvy a odkaz na príslušné ustanovenie Obchodných podmienok alebo právneho predpisu zakladajúce právo Zákazníka odstúpiť od Zmluvy.
- 8.4. Ak Zákazník odstúpi od Zmluvy, vráti mu Poskytovateľ bezodkladne, najneskôr však do 7 (slovom: siedmich) dní od doručenia odstúpenia, Cenu Služby, a to na bankový účet (resp. platobnú kartu), ktorú použil pri úhrade Ceny Služby (v závislosti od príslušnej banky Zákazníka) alebo spôsobom požadovaným Zákazníkom.
- 8.5. Okrem dôvodov uvedených na iných miestach Obchodných podmienok a dôvodov vyplývajúcich z právnych predpisov nie je Poskytovateľ zodpovedný za omeškanie a/alebo je Poskytovateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy a nevykonať Službu v prípade, ak:
- 8.5.1. mu v poskytnutí Služby bránia mimoriadne okolnosti resp. prekážky, ktoré nastanú nezávisle od jeho vôle a bránia mu v splnení povinnosti, pri ktorých nie je možné v dobe uzatvorenia Zmluvy rozumne predpokladať, že by Poskytovateľ túto prekážku alebo jej následky odvrátil alebo prekonal a ďalej, že by v čase vzniku záväzku túto prekážku predvídal (vis maior/vyššia moc) a to najmä nedostatok energie alebo pomôcok, štrajk, výluka, úradné opatrenie alebo omeškanie alebo výpadok subdodávok, vojna, vojnová operácia, mimoriadna situácia, núdzový stav, ale aj epidémie, pandémie a iné choroby, do čoho spadá aj aktuálna situácia spojená so šírením sa pandémie vírusu COVID-19 (v tomto prípade sa to vzťahuje aj na prekážky, ktoré boli v čase uzatvárania zmluvy predvídateľné) alebo
- 8.5.2. Zákazník požaduje vykonať Konzultáciu, ktoré Poskytovateľ neponúka a/alebo je mimo rámca Služby, na ktoré má Poskytovateľ povolenie, a/alebo je v rozpore s platným právom.
- 8.6. Odstúpenie od Zmluvy zašle Poskytovateľ Zákazníkovi vo forme e-mailovej správy na e-mailovú adresu a telefónne číslo zadané Zákazníkom v Objednávke. V odstúpení od Zmluvy Poskytovateľ uvedie:
- 8.6.1. identifikačné údaje Poskytovateľa;
- 8.6.2. číslo Zmluvy alebo Objednávky;
- 8.6.3. dôvody odstúpenia od Zmluvy a odkaz na príslušné ustanovenie Obchodných podmienok alebo právneho predpisu zakladajúce právo Poskytovateľa odstúpiť od Zmluvy.
- 8.7. Ak Poskytovateľ odstúpi od Zmluvy, vráti Zákazníkovi bezodkladne, najneskôr však do 7 (slovom: siedmich) dní od doručenia odstúpenia Cenu Služby, a to na bankový účet (resp. platobnú kartu), ktorú Zákazník použil pri úhrade Ceny Služby (v závislosti od príslušnej banky Zákazníka) alebo spôsobom požadovaným Zákazníkom.
- 8.8. Pred odstúpením od Zmluvy z dôvodu podľa odseku 8.5 Obchodných podmienok sa Poskytovateľ zaväzuje vyvinúť primerané úsilie na odstránenie mimoriadnych okolností, resp. prekážok, aby bolo možné obnoviť plnenie jeho povinností v zmysle Obchodných podmienok a je povinný Zákazníkovi okamžite oznámiť vznik a následne zánik okolností resp. prekážok. V prípade, že je možné náhradné plnenie, má Zákazník nárok na náhradné plnenie. Poskytovateľ nie je zodpovedný voči Zákazníkovi za akékoľvek priame, nepriame či následné škody a náklady vyplývajúce z alebo súvisiace s nesplnením si povinnosti z dôvodu zásahu vyššej moci.
9. Osobitné ustanovenia
- 9.1. Zmluvné strany zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej Zmluvnej strane porušením a/alebo nedodržaním Zmluvy, Obchodných podmienok alebo opomenutím konania podľa Zmluvy alebo Obchodných podmienok.
10. Riešenie sporov
- 10.1. Zmluvné strany sa týmto zaväzujú, že vynaložia všetko úsilie k urovnaniu všetkých sporov vzniknutých zo Zmluvy a/alebo v súvislosti s ňou zmierlivou cestou.
- 10.2. Zákazník má právo obrátiť sa na Poskytovateľa (e-mail: info@nevaham.sk alebo písomne na adresu sídla Poskytovateľa) so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva. Ak Poskytovateľ na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa odoslania žiadosti, Zákazník (ktorý je spotrebiteľom) je oprávnený podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu v súlade so Zákonom o ADR na subjekt alternatívneho riešenia sporov. Aktuálny zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je dostupný na stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Návrh môže Zákazník podať spôsobom určeným v § 12 Zákona o ADR. Na podanie návrhu môže Zákazník súčasne využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
- 10.3. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, odbor výkonu dozoru, e-mail: ba@soi.sk a pre alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov: Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, e-mail: ars@soi.sk, adresa internetovej stránky: www.soi.sk.
- 10.4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A, 827 15, Bratislava 212, Slovenská republika, tel. kontakt: +421 905 528 477, e-mail: ECCNET-SK@ec.europa.eu je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
11. Ochrana osobných údajov
- 11.1. Zákazník je povinný uvádzať svoje údaje správne a pravdivo a bez zbytočného odkladu informovať Poskytovateľa o zmene svojich údajov poskytnutých Poskytovateľovi.
- 11.2. Práva a povinnosti Poskytovateľa a Zákazníka vo vzťahu k ochrane osobných údajov sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov vydaných Poskytovateľom, ktoré sú dostupné na tomto odkaze.
12. Záverečné ustanovenia
- 12.1. Zmluvné strany sa dohodli, že ich vzťah sa riadi slovenským všeobecne záväznými právnymi predpismi.
- 12.2. Zmluva je uzatvorená na dobu určitú, a to na dobu, počas ktorej je Služba poskytovaná Zákazníkovi.
- 12.3. Ak v týchto Obchodných podmienkach nie je výslovne uvedené inak alebo si tak Zmluvné strany písomne nedohodnú, nepovažuje sa žiadny záväzok Zmluvných strán vyplývajúci zo Zmluvy za fixný záväzok v zmysle ustanovenia § 518 Občianskeho zákonníka. S výnimkou, ak sa v týchto Obchodných podmienkach uvádza inak, za písomnú formu nebude pre účely tohto odseku považovaná výmena emailových či iných elektronických správ.
- 12.4. Ak je niektoré ustanovenie Zmluvy (vrátane týchto Obchodných podmienok) neplatné alebo neúčinné alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpia ustanovenia, ktorých zmysel sa neplatnému či neúčinnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení Zmluvy.
- 12.5. Zákazník berie na vedomie, že všetky práva k Webovej stránke najmä autorské práva k obsahu, rozloženiu stránky, fotografiám, videám, grafike, ochranným známkam, logám a k ďalšiemu obsahu a prvkom patria Poskytovateľovi. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať a zasahovať do Webovej stránky alebo jej časti bez súhlasu vlastníka.
- 12.6. Poskytovateľ nie je vo vzťahu k Zákazníkovi viazaný žiadnymi kódexami správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o obchodoch na diaľku.
- 12.7. Zmluva vrátane Obchodných podmienok je archivovaná Poskytovateľom v elektronickej podobe a nie je dostupná. Na vyžiadanie Zákazníka Poskytovateľ Zákazníkovi poskytne verziu Obchodných podmienok platnú a účinnú k dátumu uzatvorenia jeho Zmluvy.
- 12.8. Poskytovateľ si vyhradzuje právo Obchodné podmienky ako aj iné dokumenty Poskytovateľa, ktoré súvisia s Obchodnými podmienkami jednostranne zmeniť a to bez predchádzajúceho súhlasu Zákazníka. Aktuálna verzia Obchodných podmienok bude zverejnená na Webovej stránke a Zákazník bude upovedomený o tom, aby sa pred odoslaním Objednávky oboznámil s aktuálnym znením Obchodných podmienok, ktoré budú pre Zákazníka záväzné a pre potvrdenie, že sa s Obchodnými podmienkami oboznámil, zaškrtne políčko o oboznámení sa s Obchodnými podmienkami pred odoslaním Objednávky.
- 12.9. Poskytovateľ a Konzultačný partner sú oprávnení poskytovať Služby na základe povolení vydanými príslušnými orgánmi verejnej moci. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu mimo iného aj dozor nad dodržovaním Zákona o ochrane spotrebiteľa. Kontaktné údaje Poskytovateľa sú uvedené v odseku 1.10 týchto Obchodných podmienok a na Webovej stránke.
- 12.10. Tieto Obchodné podmienky sú účinné od 13. 1. 2023.